Werken & leren in de haven, techniek, scheepvaart, offshore, logistiek & industrie!

Talent gezocht voor haven en industrie

Talent gezocht voor haven en industrie

Op talent-gezocht.nl vind je alles voor een carrière in de haven, techniek, logistiek, scheepvaart en industrie. Vind een baan die bij je past of zoek een leuke opleiding of stage en start hier je loopbaan in Mainport Rotterdam.

Maak kennis met de beste werkgevers

Maak kennis met de beste werkgevers

Kom alles te weten over de beste werkgevers in de haven en industrie. Lees alles over het bedrijf en de loopbaanmogelijkheden bij de bedrijfspresentaties.

Meer informatie
Snel nieuwe medewerkers vinden?

Snel nieuwe medewerkers vinden?

Plaats snel en voordelig uw vacatures op talent-gezocht.nl en vind de beste kandidaten. Vacatures worden ook doorgeplaatst op onze sociale media.

Meer informatie
  • Zoek vacatures
  • Plaats nu je CV

Zoek vacatures of stages in de haven, techniek,
scheepvaart, offshore, logistiek en industrie!

Uitgebreid zoeken





Sluiten

Ben je op zoek naar een baan? Stuur ons je CV.

   


vacature plaatsen

Presentaties

De Klok Banden B.V. -

De geschiedenis van De Klok Banden B.V. begint  in 1920 met het opstarten van een kolen- en transportbedrijf in Rotterdam, gevolgd door de bezorging van aardolieproducten in de jaren ’50 en ’60. Eind jaren ’60 is De Klok Banden gestart met een bandenspeciaalzaak.

Ook de jaren ’80 stonden in het teken van uitbreiding van de activiteiten binnen De Klok Banden. Een belangrijke stap werd gezet in 1982 met een groter pand voor De Klok Banden, een groothandel in personenwagen-, bestelwagen, 4×4/SUV, truck- en havenbanden in Oud-Beijerland, 15 km ten zuiden van Rotterdam.

Sterke groei in de jaren ’90 maakte nieuwbouw in Oud-Beijerland noodzakelijk. Met de uitbreiding van het magazijn in 2006 met een totale oppervlakte van ruim 25.000 m2, is De Klok Banden nog beter in staat alert te reageren op internationale ontwikkelingen in de bandenmarkt.

De eigen importmerken van De Klok Banden komen uit verschillende delen van de wereld en dat vergt voor elk merk op zich een specifieke aanpak in het internationale ‘zakendoen’.

terug naar overzicht